dinsdag 10 december 2013

Spice up your life!


If you want my future, forget my past. If you wanna get with me, better make it fast’ galmt het door de speakers van mijn laptop. Een liedje van de britse meidengroep die in de jaren ’90 helemaal hot waren. Victoria, Emma, Geri, Mel C en Mel B. vormden de magische meidengroep Spice Girls.

Maar wist jij dat de meidengroep ooit onder de naam ‘Touch’ begonnen is? Bob Herbert en zijn zoon Chris kwamen in 1993 op het briljante idee om via een advertentie in de krant The Stage een meidengroep te starten. De vijf gelukkige vormden de meidengroep ‘Touch’. Er volgde drie turbulente jaren waarna de meiden definitief doorbroken onder de naam ‘Spice Girls’.

Mijn beste vriendinnetje en ik waren een jaar of vijf toen we voor het eerst in aanraking kwamen met de muziek van de ‘Spice Girls’. Vanaf dat moment waren we helemaal weg van de populaire meidengroep. Alle liedjes zongen we mee, konden de film dromen en speelden onze eigen Spice World met barbiepoppen. Hele middagen vermaakten wij ons als twee kleine guppen met de Spice Girls.

Onze favourite song van de Spice Girls wil ik jullie niet onthouden. Dus bij deze:



Adios!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten