maandag 25 november 2013

Bloggen... daar gaan we dan!

Schrijven is altijd al één van mijn grote passies geweest. Van kleins af aan heb ik van alles geschreven: werkstukken, verhalen, krantenberichten, columns en noem ze maar op. In de wereld van het bloggen heb ik me echter nog nooit begeven. Maar daar komt vanaf vandaag verandering in. Met mijn blog 'menselijke gedragingen & muziek' maak ik mijn debuut in de wereld van bloggers.

Over mijn tweede grote passie zal deze blog gaan: Muziek. Nee, niet over muziek in het algemeen maar over menselijke gedragingen en muziek. Mensen zijn zich namelijk vaak niet bewust van hun gedrag wanneer ze muziek horen of bespelen. Want hoe beïnvloed muziek het menselijke gedrag? Welke menselijke gedragingen (emoties) komen voor bij muziek? Deze onderwerpen en vele anderen zullen de revue passeren in mijn blog over menselijke gedragingen & muziek.

Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten